فروش دستگاه لیزر کیوسوئیچ

دستگاه لیزر کیوسوییچلیزر کیوسوییچ روش استاندارد طلایی برای از بین بردن تاتو است که نتایجی عالی و قابل پیش بینی با ایمنی خوب برای بیمار تعیین میکند . با استفاده از این روش پالسهای پرقدرت لیزر در کسر بسیار کوچکی از ثانیه وارد پوست میشود و رنگدانه های تاتو را هدف قرار میدهد . بعد از تکه تکه شدن قطعات رنگدانه ای تاتو توسط لیزر این قطعات در اختیار ماکروفاژهای پوستی قرار داده میشود و بعد از اینکه ماکروفاژها این قطعات را بلعیدند از محیط دور شده و توسط سیستم لنفاوی دفع میشوند .

در طول سالهای جاری تکنیکهای زیادی برای از بین بردن تاتو ابداع و بکار برده شده اند مثل درم ابرژن ، سال ابرژن ،فریز،لیزر دی اکسید کربن ، جراحی و غیره ولی استفاده از لیزر کیو سوییچ با عوارض جانی اندک و تاثیر گذاری زیاد انقلابی در رفع تاتو در جهان ایجاد کرده است و سایر روشهای قدیمی را تحت تاثیر قرار داده است . ترکیبات رنگی زیاد در حاملهایی متفاوت برای تاتو وجود دارد این مواد میتواند گیاهی و یا شیمیایی باشد .

هنوز علت ماندگاری تاتو در پوست بطور دقیق شناخته نشده است ولی ظاهرا این مواد در درم در داخل سلولهای فیبروبلاست و ماکروفاژها و هیستیوسیتها بطور طولانی مدت میمانند ولی اگر تاتویی در لایه سطحی پوست تزریق شود همزمان با تعویض دوره ای اپیدرم دفع و محو میشود . با استفاده از لیزر کیو سوییچ انرژی نوری همگرای زیادی در نانو ثانیه وارد پوست میشود و بصورت انتخابی بسته به طول موج لیزر رنگ خاصی را هدف قرار میدهد . حسن این روش در این است که فقط قطعات رنگی مرتبط با طول موج لیزری وارد شده به پوست مورد هدف قرار میگیرند و بافتهای جانبی از سوختگی در امان باقی می مانند .

روش های متعددی برای برداشتن و پاك كردن خالكوبی وجود دارد ، شامل : جراحی و بریدن ناحیه حاوی خالكوبی و سپس دوختن ناحیه – درم ابریژن مكانیكی که در این روش از یك وسیله جهت سایش پوست استفاده می شود – میكرودرم ابریژن که با پاشیدن پودرهای كریستال اكسید آلومینیوم ، پوست به طور سطحی تراشیده می شود و فقط برای خالكوبی های سطحی كاربرد دارد – سل ابریژن که از نمك برای تراشیدن پوست استفاده می شود – خارج كردن شیمیایی رنگ توسط یك خمیر خاص – سرما درمانی یا كرایوتراپی – استفاده از اسیدهای شیمیایی و سرانجام لیزر درمانی شامل لیزرهای لایه بردار مثل اربیوم و co2 و لیزرهای غیر لایه بردار مانند کیوسوییچ می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره ۰۲۱٫۸۶۰۲۸۴۰۹ – ۰۲۱٫۸۶۰۲۹۳۷۸ شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .