دستگاه لیزر کیوسوییچ Neosys Qswitch Laser

لیزر کیوسوییچ حذف تاتو و خالکوبیفروش لیزر پاک کننده تاتو و خالکوبی کیوسوییچ Qswitch Laser ، دستگاه لیزر حذف تاتو و خالکوبی Neosys Qswitch Laser ، خرید و فروش دستگاه لیزر کیوسوئیچ ان دی یاگ درمان ضایعات پیگمانته و لکهای پوستی و کک و مک ، درمان ملاسما و تاتو و خالکوبی پوست صورت و بدن با لیزر کیوسوییچ Qswitch Laser Neosys ، بهترین روش درمان خالکوبی رنگی و طرح دار با لیزر ان دی یاگ کیوسوییچ Qswitch Laser Neosys ، حرفه ای ترین و بهترین لیزر کلینیکی پاک کننده تاتو و خالکوبی و ضایعات رنگدانه ای پوست با دستگاه لیزر کیوسوییچ Neosys Qswitch Laser :

دستگاه لیزر کیوسوییچ Qswitch Laser Neosys برای از بین بردن تاتو و رنگدانه های صورت و بدن طراحی و ساخته شده است . به طور معمول برای پاک کردن تاتو از لیزر کیوسوئیچ استفاده می شود که عملکرد این لیزر به این صورت است که ذرات رنگ داخل پوست را منفجر می کند و آنها را به ذرات ریز تبدیل می کند . این ذرات توسط سلول های لاشه خوار برداشته شده و کم کم دفع می شوند، لذا عمل اصلی پاک شدن رنگ تاتو را سلول های ایمنی بدن انجام می دهند و درواقع رنگ های ریز شده را ریزه خواری کرده و از بین می برند .

امروزه پزشكان لیزر کیوسوییچ Qswitched Laser Neosys را بهترین و موثرترین روش پاك كردن تاتو می دانند .
بنابراین بهتر است از روش مناسب که استفاده از لیزر کیوسوییچ ، استفاده کنید . خوشبختانه در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و ورود لیزرها به این عرصه، با استفاده از لیزرهای فرکشنال CO2 و لیزر اربیوم و کیوسوییچ به راحتی می توان رنگ های تاتو را از داخل پوست خارج کرد .

روش های قدیمی متعددی برای برداشتن و پاك كردن خالكوبی وجود دارد که هیچکدام اثربخشی لیزر کیوسوییچ را ندارند و شامل موارد زیر است :

جراحی و بریدن ناحیه حاوی خالكوبی و سپس دوختن ناحیه
درم ابریژن مكانیكی که در این روش از یك وسیله جهت سایش پوست استفاده می شود
میكرودرم ابریژن که با پاشیدن پودرهای كریستال اكسید آلومینیوم ، پوست به طور سطحی تراشیده می شود و فقط برای خالكوبی های سطحی كاربرد دارد
سل ابریژن که از نمك برای تراشیدن پوست استفاده می شود
خارج كردن شیمیایی رنگ توسط یك خمیر خاص
سرما درمانی یا كرایوتراپی
استفاده از اسیدهای شیمیایی
و سرانجام لیزر درمانی مثل اربیوم و co2 و لیزرهای غیر لایه بردار مانند کیوسوییچ می باشد .

انرژی پالس این لیزر که یک میلیارد در ثانیه می باشد ، رنگ دانه های پوست را ریز می کند سپس این رنگ دانه ها به وسیله بدن خورده و دفع می شود . انرژی این لیزر احساس داغی در پوست شما ایجاد می کند ، البته این ناراحتی تا حد زیادی با سیستم خنک کننده آن کنترل می شود اما به طور کامل حذف نمی شود . درمان تاتو با لیزر کیوسوئیچ بدون بی حسی کمی دردناک است ، بنابراین توصیه می شود حتماً قبل از اقدام منطقه کاملاً بی حس شود .

کاربردهای لیزر کیوسوئیچ Neosys Qswitch Laser : حذف و پاک کردن تاتو و خالکوبی صورت و بدن – حذف خالکوبی و خال های مادر زادی بدن و صورت – حذف لکهای پوستی و کبودی ، لکه های قهوه ای – حذف خال و کک و مک پوست بدن و صورت – درمان ضایعات پیگمانته سراسر بدن و صورت – پاک کردن تاتوها در طیف رنگی متفاوت – درمان ملاسما و Freckles بصورت کامل – درمان Nevus of Ota بصورت کامل

ویژگیهای سیستم لیزر کیوسوییچ : دو طول موج ۱۰۶۴ و ۵۳۲ نانوتری – انرژی قابل تنظیم ۱۵۰۰ میلی ژول در ۱۰۲۴ نانومتر – مجهز به هندپیس جوانسازی بدون آسیب رساندن به سطح پوست

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره ۰۲۱٫۸۶۰۲۸۴۰۹ – ۰۲۱٫۸۶۰۲۹۳۷۸ شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .