فروش دستگاه لیزر فراکشنال

فروش لیزر فراکشناللیزر فراکشنال چیست ؟ لایه برداری به منظور جوانسازی پوست به سه روش شیمیایی پیلینگ ، مکانیکی میکرودرم ابریژن و نوری لیزر فراکشنال انجام می شود .  بدلیل قابل کنترل نبودن عمق نفوذ در لایه برداری شیمیایی و  عمق نفوذ کم و تعدد جلسات در روش میکرودرم ابریژن  ، روش لیزر فراکشنال CO2 معرفی شد که در آن پرتو لیزر با قطر بسیار نازک ۱۰۰ تا ۱۵۰ میکرومتر بر روی پوست تابیده شده ، ستون بسیار نازکی از پوست بدلیل حرارت لیزر ۳۵۰ درجه سلسیوس تبخیر شده  و سوراخ های بسیار ریزی بر روی سطح پوست لایه اپیدرم ایجاد می کند .

بدلیل اینکه تمام سطح پوست با اشعه لیزر تماس پیدا نمی کند به این نوع درمان ، لیزر فراکشنال کسری گفته می شود . تعداد سوراخ های ایجاد شده در پوست قابل کنترل است و هر چه سوراخ بیشتری بر روی پوست ایجاد شود نتیجه نهایی مطلوب تر خواهد شد . در اطراف ستون های ایجاد شده در اپیدرم و درم یک شعاع حرارتی ایجاد شده که  از مرکز به  حاشیه میزان حرارت کمتر می شود .

در مناطق نزدیک به ستون های حرارتی یک منطقه انعقادی وجود دارد حرارت ۶۰ درجه سانتی گراد در مناطق دورتر حرارت کمتر است ( ۴۵C )  که  این حرارت در بافت موجب تحریک فیبروبلاست ها شده  و فیبروبلاست ها به نوبه خود تولید کلاژن و الاستین را بیشتر نموده و همچنین با کوتاه شدن طول رشته های کلاژن چین و چروک های پوست از بین رفته و قوام پوست افزایش می یابد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره ۰۲۱٫۸۶۰۲۸۴۰۹ – ۰۲۱٫۸۶۰۲۹۳۷۸ شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .