فروش دستگاه لیزر ان دی یاگ

دستگاه لیزر ان دی یاگلیزر ان دی یاگ ND-YAG جدیدترین و پیشرفته‌ترین لیزر موجود در بازار است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای به کارگیری جهت حذف موهای زائد تمام انواع پوست‌ها تأیید شده است . این لیزر با طول موج‌ها بلندتری نسبت به دیگر لیزرهای موجود کار می‌کند . این ویژگی به آن اجازه می‌دهد که نورهای گسیل شده از دستگاه از لایه اپیدرمیس پوست به راحتی عبور کرده و به فولیکول‌های مو دسترسی پیدا کنند .

طول موجی که لیزر ان دی یاگ از آن استفاده می‌کند ۱۰۶۴ نانومتر می‌باشد . استفاده از این طول موج به این معنی است که صرف نظر از درجه روشنایی پوست، این لیزر به هیچ وجه در ملانین پوست جذب نشده و باعث ایجاد مشکلات پوستی نمی‌گردد . این لیزر از پوست عبور کرده و تمام انرژی خود را به فولیکول‌های مو که در لایه‌های زیرین قرار گرفته است می‌دهد. این مسئله باعث شده که لیزر ان دی یاگ بهترین گزینه برای کسانی باشد که حتی پوست‌های تیره رنگ دارند .

ليزر چگونه باعث رفع موهاى زائد مى‌شود ؟ ليزر، در واقع پرتو نورى است كه به علت داشتن ويژگي هايى نظير تك رنگ بودن و داشتن انرژى زياد، كاربردهاى متعددى در علم پزشكى پيدا كرده است. يكى از محبوبترین كاربردهاى ليزر، رفع موهاى زائد است. ليزر موی زائد، براساس خاصيت جذب انتخابى توسط رنگدانه ملانين موجود در موها، عمل مى‌كند. به عبارت ديگر، ليزر روى سطح پوستى كه موى زائد دارد، تابانده مى‌شود، رنگدانه هاى ملانين موجود در موها، انرژى ليزر را جذب كرده و آن را از سطح پوست، به عمق ٢ تا ٣ ميليمترى پوست، جايى كه سلول هاى توليدكننده مو در ريشه موها قرار گرفته‌اند، رسانده و باعث تخريب اين سلول ها مى‌شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره ۰۲۱٫۸۶۰۲۸۴۰۹ – ۰۲۱٫۸۶۰۲۹۳۷۸ شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .