فروش دستگاه لیزر الکس دایود

فروش دستگاه لیزر الکس دایودهمانطور که می دانید لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser در دسته لیزرهای حالت جامد و لیزر دایود Diode Laser در دسته لیزر های نیمه هادی قرار می گیرد . از طرفی می دانیم که طول موج لیزر دایود در رفع موهای زائد ۸۰۸ نانومتر و در لیزر الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر می باشد . این طول موج ها به ماده اصلی سورس لیزر ها بستگی دارد . جالب است بدانید در لیزرهای نیمه هادی با تزریق ناخالصی به سورس آن ها می توان طول موج های متفاوتی را دریافت نمود که اخیرا برخی از شرکت های تولید کننده سورس لیزر های دایود موفق شده اند از لیزر دایود طول موج ۷۵۵ نانومتر را دریافت نمایند .

در این بین سیستم جدید دیگری هم وجود دارد ، شرکت آیلودا در کشور کره که به خلاقیت در لیزرهای موهای زائد در جهان مشهور است با ترکیب دو لیزر الکساندرایت Alexandrite و لیزر دایود Diode لیزر قدرتمندی را تولید کرده است که در هر شات هر دو طول موج ۷۵۵ نانومتر و ۸۰۸ نانومتر را از خود همزمان ساطع می نماید . پس هم از عمق نفوذ بالای لیزر دایود بهره میگیرد هم از جذب بالای ملانین لیزر الکساندرایت استفاده میکند این ترکیب اثر بخشی بالایی از خود به جای گذارده است ، نام این دستگاه قدرتمند که معجزه ای در رفع موهای زائد به شمار می رود لیزر الکس دایود اسکنری ولوکس Velux می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره ۰۲۱٫۸۶۰۲۸۴۰۹ – ۰۲۱٫۸۶۰۲۹۳۷۸ شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .