فروش دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی

دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی

دستگاه آر اف فركشنال سوزنى در واقع تركيبى از دو تكنولوژى راديوفركوئنسى و ميكرو نيدلينگ مى باشد كه نتايج درخشان و عالى در جوانسازى و درمان اسكار آكنه دارد. بر خلاف ليزر فركشنال كه كل سطح پوست دچار آسيب مى شود و امكان ايجاد لک و عوارض وجود دارد ، در روش RF فرکشنال سطح پوست بدون آسيب باقى مى ماند و امواج از طريق سوزنهاى ظريف به ناحيه درم منتقل مى شود.  با ايجاد تخريب ، پروسه ترميم فعال شده و بدنبال آن اگر نقصى در پوست وجود داشته باشد اصلاح مى گردد .

محققین با توجه به مسائل و مشکلات فوق در صدد برآمدند که تکنولوژی یا متد انجام رادیو فرکوئنسی را تغییر دهند بطوری‌که با تعداد جلسات درمانی کم (۳ تا ۴ جلسه) مثل لیزر های تهاجمی و غیر تهاجمی تاثیر کند، لذا نسل جدیدی از دستگاه‌های رادیو فرکوئنسی به نام رادیو فرکانس سوزنی ساخته شد و تمام معایبی که در مورد دستگاهای قبلی ذکر شد رفع شده، در این دستگاه همزمان ۲۵ یا ۶۴ سوزن همزمان بسیار آرام و بدون درد وارد پوست می‌شود و مدت بسیار کوتاهی (یک دهم ثانیه) بعد از ورود سوزن‌ها به زیر پوست و در کسری از ثانیه امواج رادیوفرکانس مستقیم به زیر پوست وارد میشود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره ۰۲۱٫۸۶۰۲۸۴۰۹ – ۰۲۱٫۸۶۰۲۹۳۷۸ شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .