رزومه شرکت پیشرو طب پرشیا

شرکت پیشرو طب پرشیاشرکت پیشرو طب پرشیا با استعانت از پروردگار متعال فعالیت خود را به منظور خدمت رسانی به جامعه پزشکی و حوزه سلامت با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده تجهیزات متنوع پوست و مو و زیبایی و جراحی در سال ۱۳۸۵ آغاز نمود و به پاس خدمت رسانی صادقانه به عنوان اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است . اساس شرکت پیشرو طب پرشیا بر سه پایه استوار می باشد :

۱- بخش بازرگانی و مالی :
بخش بازرگانی و مالی شرکت پیشرو طب پرشیا مفتخر است با پیاده سازی سیستمی بهینه و کارا سریعترین دقیق ترین و بهترین خدمات بازرگانی و مالی را در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز و تکمیل چرخه تعهدات شرکت به مشتریان ارائه دهد .

۲- بخش مشاوره و فروش :
شرکت پیشرو طب پرشیا با کادر مجرب از کارشناسان و کارشناسان ارشد رشته های مهندسی ارائه دهنده بهترین خدمات مشاوره پیش از خرید، مقایسه سیستم های مختلف جهت سهولت در تصمیم گیری و نیز مشاوره های پس از فروش نظیر پشتیبانی های تبلیغاتی می باشد .
یکی از مهمترین مسائل در شروع کار با دستگاهای لیزر آموزش کافی به پزشکان محترم می باشد که در این راستا شرکت پیشرو طب پرشیا آموزش های خود را توسط کارشناسان مجرب در شاخه های زیر به عمل می آورد :

آموزش امکانات و شيوه‌های کار با سيستم درمانی جديد و همچنين بررسی انديکاسيون‌ها و کنترااندیکاسیون ها، ميزان اثر بخشی و مکانيسم اثر درمانی .
آموزش اپراتوری کار با دستگاه به صورت تکنيکال ( نصب،آموزش فنی و اپراتوری ) .
آموزش اپراتوری کار با دستگاه به صورت کلينيکال تا هر زمان که از نظر پزشک لازم باشد ( با حضور بيمار ) .
برگزاری دوره‌های آموزشی متناوب جهت به روز شدن با توجه به آخرين دستاوردهای علمی و کلينيکی در اروپا و امريکا و البته داخل کشور .
لازم به ذکر است که آموزش تمامی دوره‌های مذکور، به صورت رایگان می باشد .

۳- بخش فنی و خدمات پس از فروش :
یکی از مهم ترین مسائل در بی اعتمادی بیمار نسبت به مرکز درمانی خرابی یا عدم کارکرد صحیح دستگاه می باشد . شرکت پیشرو طب پرشیا با داشتن کادر متخصص و آموزش دیده در کشور سازنده خدمات زیر را ارائه می نماید : نصب اولیه دستگاه‌ها توسط متخصصان شرکت – آموزش کامل و دقیق پزشک و اپراتور جهت کار صحیح با دستگاه – انجام سرویس‌های دوره‌ای منظم با فواصل زمانی کوتاه – تهیه و نگهداری قطعات عمده در ایران جهت افزایش سرعت تعمیرات – تعمیر و راه اندازی دستگاه‌های نیازمند تعمیر در حداقل زمان ممکن در تمام نقاط کشور – ارائه دستگاه‌های جایگزین در صورت لزوم خدمات مهندسی شامل نصب، گارانتی، پشتيبانی سيستمها .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره ۰۲۱٫۸۶۰۲۸۴۰۹ – ۰۲۱٫۸۶۰۲۹۳۷۸ شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .