دستگاه لیزر دایود اپیلیا آراف Diode Laser Epilia RF

لیزر دایود اپیلیافروش لیزر دایود اپیلیا آراف Diode Laser Epilia RF ، خرید دستگاه لیزر دایود رفع موهای زائد Diode Laser Epilia RF ، جدیدترین تکنولوژی لیزر دایود حذف موهای زائد Epilia RF Diode Laser ، قیمت دستگاه لیزر دایود رفع موهای زائد Diode Laser Epilia RF ، خرید و فروش لیزر دایود اپیلیا Epilia Diode Laser ، بهترین دستگاه لیزر دایود کره ای با لیزر سورس آلمانی واقعی Diode Laser Epilia RF ، مزایا و محاسن قویترین لیزر حذف موهای زاید صورت و بدن با لیزر دایود اپیلیا Diode Laser Epilia RF ، درمان رفع موهای زائد با لیزر دایود Diode Laser ، فروش اقساطی لیزر دایود حذف موهای ضخیم و نازک Epilia Diode Laser :

دستگاه لیزر دایود اپیلیا Epilia RF Diode Laser از جدیدترین تکنولوژی دایود لیزرهای حذف مو در جهان بوده که علاوه بر درمان پر مویی و حذف موهای زاید صورت و بدن دارای قابلیت اختصاصی جوانسازی همزمان پوست با تکنولوژی ترکیبی لیزر و رادیوفرکانسی بوده و دارای کاربرد بسیار وسیع و متنوعی برای حذف موهای زاید می باشد . وجود موهای ناخواسته از معضلاتی است که بسیاری از خانم ها و حتی آقایان را درگیر ساخته و با پیشرفت های سریع انجام شده در حوزۀ زیبائی جرو اولویت های درمانی بسیاری از افراد قرار گرفته است .

درمان لیزر موی زائد به هدف درمان این مشکل از چند دهه قبل به کار رفته و انواع مختلفی دارد . از جمله لیزرهای بسیار موفق و بدون عارضه که در نژاد ایرانی نتایج رضایت بخشی ایجاد کرده است دستگاه لیزر دایود Epilia RF Diode Laser با طول موج ۸۰۸ نانومتر است که با داشتن دو سیستم خنک سازی بر منبع نوری و بر هندپیس راحتی و ایمنی زیادی برای بیمار و پزشک به وجود آورده و احتمال عدم موفقیت درمان یا سوختگی بدن یا سرخی بعد از لیزر یا ایجاد تیرگی بعد از درمان یا برگشت موهای زائد تقریبا منتفی شده است .

دستگاه لیزر دایود اپیلیا Epilia RF Diode Laser با فواصل هر ماه یک بار انجام شده و به طور متوسط به ۵ تا ۶ جلسه درمان نیاز دارد . این لیزر در درمان موهای زائد همه مناطق صورت و بدن کاربرد دارد . دستگاه لیزر دایود اپیلیا آراف Epilia RF Diode Laser ، یک لیزر دایود با طول موج ۸۰۸ نانومتری و همراه سیستم قدرتمند RF است . طول موج این لیزر، بطور اختصاصی توسط ملانین موجود در فولیکول مو جذب شده، موجب از هم پاشیده شدن ساختار فولیکول مو می شود . طول موج این لیزر، موجب کارآمد شدن آن در از بین بردن موهای زائد، در تمامی تیپهای پوستی، خصوصا پوستهای شرقی و تیره رنگ شده است و به دلیل مجهز شدن به آراف RF دارای پروتکل اختصاصی جهت لیفت پوست با تکنولوژی دایود لیزر می باشد .

عملکرد ليزر دايود اپیلیا آراف Epilia RF Diode Laser :
تعداد جلسات درمان موهای زائد بین ۳ تا ۶ جلسه متغیر است و جلسات درمان معمولاً با فواصل ۴ تا ۶ هفته یک بار انجام می شوند . البته باید تأکید کرد که میزان پاسخ دهی هر منطقه از بدن و هر فرد بسته به تراکم و ضخامت و نوع تیپ پوستی متفاوت است و شاید برخی افراد به جلسات بیشتری نیاز داشته باشند و یا برعکس با جلسات کمتری به نتایج دلخواه برسند . ميزان نفوذ بالاي دستگاه ليزر دايود اپیلیا Epilia RF Diode Laser با طول موج ۸۰۸ نانومتر و همچنين ميزان جذب ملانين در اين طول موج، اين ليزر را در رديف يکي از مناسب ترين انتخاب ها جهت رفع موهاي زائد قرار مي دهد. در هنگام درمانهاي ليزري، سيستم هاي خنک کننده مناسب نقش موثري در کاهش دماي اپيدرم داشته و ضمن کاهش احتمال آسيب هاي حرارتي، موجب افزايش سرعت درمان مي شوند .

دستگاه ليزر دايود اپیلیا Epilia Diode Laser با بکارگيري سيستم خنک کننده تماسي در هندپيس و همچنين خنک کننده داخلی مجزا اين امکان را فراهم مي سازد تا در زمان درمان، پوست را تا دماي زير صفرخنک ساخته و بدين ترتيب امکان اعمال توان هاي بالاتر ليزر بدون سوختگي و با حداقل احساس درد فراهم مي گردد .

ويژگيهاي سيستم لیزر دایود اپیلیا Epilia RF Diode Laser : دارای هندپیس آرگونومیک – دارای انرژي بالای ۶۰ ژول واقعی – سرعت بالای از ۱ الي ۱۰ هرتز – خنک کننده سطح پوست ۲+ درجه تا ۵- درجه – سطح مقطع ۱۱×۱۲ميلي متر – لنز يکنواخت کننده تشعشع لیزر – مجهز به RF با توان ۱۵۰ ژول جهت لیفت پوست

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره ۰۲۱٫۸۶۰۲۸۴۰۹ – ۰۲۱٫۸۶۰۲۹۳۷۸ شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .