دستگاه لیزر ان دی یاگ Aileen ND YAG Laser

لیزر ان دی یاگ فراکشنالخرید و فروش دستگاه لیزر ان دی یاگ ND YAG Laser Aileen ، درمان ضایعات عروقی و واریس با دستگاه لیزر ان دی یاگ فراکشنال Aileen ND YAG Fractional Laser ، قیمت دستگاه لیزر جوانسازی و حذف موهای زائد ان دی یاگ ND YAG Aileen Laser ، درمان ضایعات عروقی و جوانسازی با لیزر ان دی یاگ فراکشنال Aileen Laser Nd YAG Fractional ، بهترین دستگاه لیزر درمان موهای زائد و ضایعات عروقی و واریس محصول کشور کره Aileen ND YAG Laser Fractional ، فروش دستگاه لیزر ان دی یاگ Aileen ND YAG Laser :

دستگاه قدرتمند لیزر ان دی یاگ ND YAG Aileen جهت از بین بردن موهای زائد :
یکی از بیشترین و موثرترین کاربرد های لیزر در درمان موهای زائد صورت و بدن می باشد . درمان موهای زائد با لیزر به دلیل موثرتر بودن و سرعت عمل بیشتر، درد و عوارض کمتر بر الکترولیز ارجح می باشد . لیزرهای Nd-YAG , Diode , Alexandrite , Ruby در این مورد بکار می روند . ليزر ان دی یاگ Nd YAG فرکشنال Aileen درمان قطعی موهای زائد بوده و مجهز به هندپیس فرکشنال جهت جوانسازی غیر تهاجمی می باشد .

کاربردهای سیستم لیزر ان دی یاگ Aileen Nd Yag : از بين بردن موهاي زائد در تمامي ۶ تيپ پوستي – از بين بردن موهاي ظريف و کرکي – موثر بر روي آکنه هاي فعال – از بين بردن ضايعات عروقي و همانژيوم – جوانسازي غیر تهاجمی پوست با هندپيس مجزاي فرکشنال

ویژگیهای سیستم NDYAG + Fractional Aileen : دارای بيم اشعه يکنواخت با ماگزيمم انرژي ۱۶۰J/cm2 – سيستم خنک کنندگي قوي با بکارگيري گاز نيتروژن – پهناي پالس ۰٫۳ الي ۳۰۰ ميلي ثانيه در کاربردهاي مختلف – دارای عمق نفوذ بسیار بالا تا ۶ تا ۱۰ ميلي متر برای هر ۶ تیپ پوستی – دارای قطر اشعه از ۲ الي ۱۵ ميلي متر

مقايسه اثر دستگاه ليزر Nd YAG و الکساندرايت با زمان تابش طولاني به تنهايي و توام بر حذف موهاي ناخواسته ؟
زمينه و هدف : ليزر از تکنيک هاي جديدي است که در درمان بسياري از بيماري هاي پوستي از جمله هيرسوتيسم براي کاهش موهاي ناخواسته موفق بوده است . هدف از اين مطالعه مقايسه ميزان تاثير و عوارض جانبي دو ليزر الکساندرايت با طول موج ۷۵۵ نانومتر و Nd YAG با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر به تنهايي و با هم در از بين بردن دايمي موها بوده است .

روش اجرا : در يک کارآزمايي باليني اتفاقي و يک سو بي خبر ۲۵ فرد داوطلب واجد شرايط مطالعه ۴ نوبت به فاصله ۸ هفته با ليزر الکساندرايت يا Nd Yag يا هر دو با هم بر اساس پارامترهاي پيشنهادي کارخانه سازنده دستگاه در نيمه هاي لاترال و مديال ساق پا تحت درمان قرار گرفتند و پس از ۱ و ۸ ماه بعد از آخرين جلسه درمان، پيگيري شدند . تعداد موها در هر جلسه ويزيت با بررسي تصويرهاي تهيه شده وسيله دوربين ديجيتال و نيز با دستگاه Visiomed شمرده شد و ميزان کاهش مو به درصد از تفاضل تعداد مو در يک سانتي متر مربع در جلسه اول و آخر، تقسيم بر تعداد مو در يک سانتي متر مربع در جلسه اول محاسبه شد . شدت درد با اندکس VAS و ميزان عوارض جانبي ( تاول، اسکار، تغييرهاي پيگمانتاسيون ) در هر ويزيت ثبت و يافته ها با آزمون ANOVA و post hoc توکي و مربع کاي تجزيه و تحليل شد .

يافته ها : ۱۵ نفر مطالعه را به پايان رساندند و ۱۰ نفر ديگر به دلايل مختلف از مطالعه خارج شدند . ميانگين کاهش تعداد موها در نواحي درمان شده ۸ ماه پس از آخرين جلسه با ليزر الکساندرايت و Nd YAG با معيار Visiomed مقایسه گردید و اختلافی بين دستگاه ها در هيچ مورد از نظر آماري معني دار نبود . مقايسه دو به دوي دستگاه ها نيز بين آن ها هيچ اختلاف معني داري را نشان نداد .

نتيجه گيري : هر دو سيستم ليزر الکساندريت و Nd YAG در از بين بردن دايمي موها بسيار موثر و کم عارضه هستند ولي استفاده همزمان هر دو ليزر به افزايش کارآيي منجر نمي شود و لذا استفاده یکی از لیزرها به تنهایی در مرحله درمان توصیه می گردد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره ۰۲۱٫۸۶۰۲۸۴۰۹ – ۰۲۱٫۸۶۰۲۹۳۷۸ شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .