دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex Laser

لیزر الکساندرایت نابلکسفروش لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex ، خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex Alexandrite Laser ، بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت درمان موهای زائد صورت و بدن Alexandrite Laser Noblex ، دستگاه لیزر الکساندرایت با هندپیس فراکشنال جوانسازی و حذف موهای زاید Noblex Alexandrite Laser  ، درمان موهای زائد با لیزر الکساندرایت کره ای نابلکس با سورس آمریکایی Alexandrite Laser , قیمت دستگاه نو و دست دوم لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex Alexandrite Laser ، مزایا و محاسن دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex :

دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس Noblex Alexandrite Laser دستگاهی است که ویژه از بین بردن موهای زائد با بالاترین کارآیی و حداقل عوارض تولید شده است . این دستگاه قادر است موهای زائد بدن را از بین ببرد . ابن نوع لیزر را هم برای موهای نازک و روشن و هم برای موهای ضخیم و تیره میتوان به کار برد . دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس Alexandrite Laser Noblex یکی از پیشرفته ترین دستگاهای لیزر دنیا برای از بین بردن موهای زائد می باشد . یکی از خصوصیات منحصر بفرد این دستگاه قابل تنظیم بودن طول موج Pulse Duration و میزان انرژی برای از بین بردن هر نوع مو و پوست می باشد . لیزرهای الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر می باشند .

دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex از انرژی لیزر الکساندرایت برای رفع موهای زائد و رفع بعضی لکهای پوستی استفاده می کند . در رفع موهای زائد، انرژی این لیزر کاملا جذب ملانین موجود در ریشه مو شده و به پوست و بافت های اطراف آسیبی نمی رساند . در نتیجه موهای زائد با این دستگاه بدون هیچ گونه عارضه جانبی از بین می روند و شما دیگر شاهد رشد این موها نخواهید بود .

مزایای دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس Alexandrite Laser Noblex : دارای هندپیس ارگونومیک و سبک و مجهز به هندپیس فراکشنال ، سیستم خنک کننده محافظ دستگاه بصورت ترکیبی از گاز و هوا ، مدهای عملکرد متعدد با قابلیت جوانسازی غیر تهاجمی ، سرعت بسیار بالای عملکرد و سری قابل تنظیم ، قابلیت استفاده در پوستهای روشن و تیره ، موثر در از بین بردن کلیه موهای زائد صرف نظر از اینکه نازک و یا ضخیم باشند ، کاربری بسیار آسان با توجه به کاهش درد در بیمار با استفاده از تکنیک خنک سازی پوست .

چه کسانی می توانند از دستگاه لیزر الکساندرایت Noblex Alexandrite Laser برای رفع موهای زائد استفاده کنند ؟ رفع موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex برای اشخاص با طیف وسیعی از رنگ های پوست ( حتی پوست های تیره ) قابل استفاده است؛ با این وجود، در صورتی که تا سه هفته قبل از آغاز درمان با دستگاه لیزر الکساندرایت در معرض تابش مستقیم آفتاب بوده اید، پزشک خود را آگاه سازید .

آیا استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex دردناک است ؟ چند جلسه درمان مورد نیاز است ؟ این دستگاه از کم دردترین دستگاه های لیزر موجود در جهان به شمار می رود . علاوه بر این، برای راحتی بیشتر در طول درمان یک سیستم خنک کننده فوق قوی درد را به حداقل میزان ممکن می رساند . تعداد جلسات درمان بسته به پارامترهای مختلف متفاوت است و پزشک فواصل بین جلسات درمانی را برای شما مشخص می کند .

بعد از رفع موهای زائد با لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex به چه مراقبت هایی نیاز است ؟ بعد از درمان ممکن است کمی قرمزی در ناحیه ملاحظه کنید که با کرم هایی که پزشک شما تجویز خواهد کرد، تا چند ساعت بعد کاملا از بین خواهد رفت . شست و شوی موضع با شوینده های ملایم بعد از درمان، در صورتی که با احتیاط انجام شود، منعی ندارد. از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده نموده و از قرارگیری در معرض تابش مستقیم آفتاب بدون محافظت کافی اجتناب کنید .

به علاوه دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex قابلیت تنظیم برای پوست روشن یا تیره را دارد . در حال حاضر لیزر الکساندرایت سریعترین ، موثرترین و کم خطرترین لیزر موجود در دنیا برای درمان موهای زائد به شمار می رود . در یک زمان بسیار کوتاه ( در حد هزارم ثانیه ) نور لیزر با شدت بالا به پوست می تابد و به طور همزمان ده ها فولیکول مورا تخریب می کند . اغلب موهای تخریب شده از سطح پوست پاک می شوند و مابقی موها در عرض ۱ تا ۲ هفته خود به خود ریزش پیدا می کنند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره ۰۲۱٫۸۶۰۲۸۴۰۹ – ۰۲۱٫۸۶۰۲۹۳۷۸ شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .